Naar Madina del Campo 32 km!!

12 mei 2018 - Medina del Campo, Spanje

Om zes uur liep de wekker al af en om ongeveer zeven uur zijn we gestart met een route van 32 km. Het was zwaar bewolkt en na een uurtje begon het te miezeren en te waaien. Dus regenkleding aan en regenhoes om de rugzak. Maar gelukkig zette de regen niet door, het bleef bij wat motregen.wel was er een koude wind, maar onze regenjassen gaven ons een goede bescherming. We passeerden twee dorpen, maar daar was niets te krijgen. Geen nood, we hadden onze picknick. Even na 12 uur hadden we al zo’n 20 km gelopen en om half 4 arriveerden we in ons hotel, bekaf maar het was ons gelukt.......32 km op een dag. Nu wat rusten en dan kijken of we ergens nog iets te eten kunnen krijgen. Hasta mañana!

1. Elly peters:
    12 mei 2018
    Hoi Henk ria puf puf wat een tocht jullie zijn echte doorzetters hoeveel km nog hier schijnt de zon veel succes morgen pak maar een rustdag gr ellie
  2. Tila:
    Hoi henrico y maria..
    32km.ongelooflijk en ook nog bij dit weer.maar het is jul.gelukt..idd.foto waar blijft de zon?en mooi de boom met harsopvang.maar weer goed gepresteerd en nu ik dit schrijf,al uitgerust denk ik en geniet dan van het eten.waarschijnlijk op tijd naar bed en dan morgen weer fris en fruitig op..met minder km.af te leggen.!!??hasta mañana..lgrt. tila
  3. Mieke Jeurissen:
    Geweldige prestatie.
    De foto van jou Ria, spreekt boekdelen!!!
    Morgen toch maar een “ beetje” minderen.🤢🚶‍♀️🚶‍♂️
    Gr. Herman. Mieke.
  4. Stella en Charles:
    12 mei 2018
    Wat een afstand. Kan me voorstellen dat jullie doodmoe zijn. Morgen een rustdag??
    Groetjes
  5. Ria Feijen:
    12 mei 2018
    Dom zes uur lag ik nog lekker in bed maar ik bewonder
    Jullie van t door zetten ik geloof dat ik dat niet kon op brengen
    Gr Agnes
  6. Rob Stoll:
    Hallo geluksvogels,
    Geniet lekker van jullie Camino, dikke knuffel
    Rob
  7. Marco:
    Wat een afstand👍🏻👍🏻👍🏻
  8. Marianne:
    Nou nou! Knap hoor👍🍀🙏🏻🎊🎉💐🤗
  9. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    12 mei 2018
    Je kijkt niet bepaald vrolijk Ria! Morgen maar een tandje minder
  10. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    12 mei 2018
    Je kijkt niet bepaald vrolijk Ria, Morgen maar een tandje minder.Niettemin alle respect hoor.
  11. KH Hoving:
    12 mei 2018
    Wat zullen jullie moe zijn na een lange wandeling van 32 kilometer.
    Nu morgen maar een korte etappe, knap hoor dat jullie elke dag weer vrolijk verder gaan. Groetjes 🤗
  12. Yvonne:
    13 mei 2018
    Wat een die-hards zijn jullie toch. Niemand die het jullie nadoet.
    En Ria een beetje rustig aan vandaag. Het is per slot van rekening moederdag.
    Lieve groetjes uit Sittard Yvonne xxxxxxxxxxxxxx