Medina del Campo - Valladolid - Toro..........

14 mei 2018 - Toro, Spanje

Gisteren een beetje geluierd in Rueda en vanmorgen op pad om in Toro te komen. Vanuit Rueda konden we niet met openbaar vervoer rechtstreeks in Toro komen. Lopen is bijna 40 km en voor ons niet te doen. We besloten met de bus naar Medina del Campo te gaan en vandaar met de trein naar Toro te reizen. Op het treinstation aldaar kregen we te horen dat de trein pas om 18.00 uur naar Toro vertrok, dus liepen we naar het plaatselijk busstation om daar te informeren. Rechtstreeks was niet mogelijk, maar we konden met de bus naar Valladolid (1 uur in de bus) en dat betekende ......weer terug en door Rueda naar Valladolid en van daar uit met de bus naar Toro (weer 1 uur). Meer keuze hadden we niet en na al dat bussen arriveerden we om 15.00 uur in Toro, een leuk stadje en een prachtig en goedkoop hotel. We kijken uit op de Plaza Mayor en op een nest van een ooievaar. De twee Zwitserse pelgrims en het Spaans echtpaar waren er ook al. Maar morgen gaan we weer lopen, onze voeten staan te trappelen van ongeduld......! Nog twee dagen en dan zijn we in Zamora, het einde van de camino Levante!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke Jeurissen:
    14 mei 2018
    Ja Henk, nog even geduld!!!
    Want.....busje komt zo.!!!!!!🚎🚌
    Veel succes met de “laatste” rondes.
    Liefs, Herman. Mieke.
  2. Marianne:
    14 mei 2018
    Het is jullie geraden ook zoveel foetelen!😝😉🙃😂
  3. Cynthia:
    Tot gauw😊😘
  4. Lenie:
    14 mei 2018
    Geniet van de avond en van de wandeling morgen 😎🥂
  5. Nellie Janssen:
    14 mei 2018
    Tjonge jonge wat lees ik zit het er al bijna op!! Reizen met de bus is opk niet eenvoudig dat lees ik wel. Geniet van de laatste voetstappen op jullie weg. Geniet van het land en alles wat erbij hoort. Ultrea. 🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️
  6. Stella en Charles:
    14 mei 2018
    Dan nog even 2 dagen genieten van jullie wandelingen. Dan denk ik nog een paar dagen rust ergens.
  7. KH Hoving:
    14 mei 2018
    Zo zie je maar weer dat in een groot land als Spanje het openbaar vervoer nog een hele puzzel is.
    Morgen een fijne wandel dag met een goede route en prima wandelweer.
  8. Bert en Rieni Bremmers:
    14 mei 2018
    Geweldig een prestatie heb genoten van jullie avonturen gelukkig is alles goed begaan geen
    Toppie nu nog uitrusten aan een leuke plek aan zee(Finnisterre)Kom gezond thuis we zien elkaar in Friesland Camino aan het wad.Onze rugzakkenstaan klaar morgen vertrekken we naar Straatsburg om weer een stuk van onze voetreis naar Rome te vervolgen
    Ultreade laatste dagen en tot ziens groetjes Rieni en Bert