Naar chinchilla de monte Aragon 29.5 km.

21 april 2018 - Chinchilla de Monte-Aragón, Spanje

Ja, vandaag 67 jaar!! Dan ga ik toch geen 29.5km lopen😀ik ben gek haha. Dus voor de eerste 8km lekker een taxi genomen.De Patron van ons hotel heeft ons naar het volgende dorp gebracht waar we eerst hebben ontbeten ( een stuk stokbrood met olie)  en toen op pad gingen. Het was weer frisjes en we hebben weer de hele dag met twee vesten aan gelopen. Het was wel een mooi pad vandaag, in ieder geval geen asfalt maar vaak over donkerrode klei of een grindpad. Rustig aan gedaan, de twee Fransen die we gisteren hadden ontmoet in ons hostal, hebben ons ingehaald.

In ons hotel aangekomen konden we meteen weer aanschuiven voor het menu del dia. Al menig keer vind ik (Ria) dat  sommigen van de bediening niet supervriendelijk zijn. Nu even gerust en op naar het centrumpje van de stad. Morgen een route van 20 km. Niet te lang en daarna zien we wel weer.

Groetjes allemaal! Henk en Ria

1. Els boonhof:
    21 april 2018
    Ha ria .gefeliciteerd!! En natuurlijk ga je het er lekker van nemen.dat ontbijt klinkt me maar karigjes in de oren. En voor een jarige vind ik 20 kilometer lang zat.je verdient vanavond minimaal een 5 gangen menu. Groetjes aan henk en fijne voortzetting
  2. Ger en Thea:
    21 april 2018
    Ha Ria (en Henk natuurlijk ook)
    Proooooficiat met je verjaardag. En als je jarig bent, mag je je best even koninklijk laten rijden hoor. Vanavond maar samen gezellig der eine op drinke!
    (zal ik thuis ook op jullie doen!)
    heel veel groetjes en een dikke kus,
    Thea
  3. KH Hoving:
    21 april 2018
    Ria en Henk hartelijk gefeliciteerd we wensen jullie een fijne avond, geniet er maar van. Morgen een fijne wandel dag met goed weer.
    Groeten Henk en Sienie
  4. Andre Cannisius:
    21 april 2018
    Pensionados van harte gefeliciteerd met de verjaardag.
    Maak er een gezellige dag van en de vla komen we wel later eten

Jullie gingen om te wandelen en niet om met de taxi gebracht te worden ha,ha
    Het weer zit jullie niet echt mee. Hier is het echt zomers.
    Groetjes
  5. Marianne:
    Gefeliciteerd Ria hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaa!😘😘😘👍🍀☀️🎉🎊🎂💐🎁❤️🦋🤗
    Drink er maar lekker een paar op datgene wat jullie al bereikt hebben en nog meer gaan bereiken!!!!!!! Veel plezier!
  6. Lei van Dinther:
    21 april 2018
    He Ria met die leeftijd zou ik alleen nog maar taxi rijden. In ieder geval van harte gefeliciteerd.
    Vandaag de narcissen tocht gelopen met een man of 30 via click, nabij Monchau, Paul en Wilma waren er ook. Vanwege het koude voorjaar waren er nog geen 20% in bloei,
    trotsteem blijft het een mooi aangezicht.
    Ria ik wens je een mooie avond toe. Henk liet zich laats ontvallen dat hij voor vanavond een speciale massage had ingestudeerd. Geniet ervan.
    Nog een mooie tijd samen.
    Buen Camino, Lei.
  7. Mieke Jeurissen:
    21 april 2018
    Nu eerst even zwart op wit......van Harte Gefeliciteerd.met je 67 ste verjaardag.🎂. Jouw stem vanmorgen te horen was natuurlijk helemaal leuk op deze bijzondere dag, waarop nog een jonge uitgelaten en blije Ria op foto werd doorgeappt .
    Ook voor jou een felicitatie Henk, 🥂en hoop dat je dit “ meisje” kunt “ bijbenen” met weer een jaartje erbij.🍀
    Goeie wandelkeuze gemaakt voor deze dag, morgen lekker uitgerust starten. 🚶‍♀️🚶‍♂️
    Wensen jullie opnieuw weer heel veel wandelplezier, en wij genieten verder van jullie prachtige verhalen.🍷🍷
    Gr, Mieke. Herman.
  8. Ria Cuijpers:
    Ria, Hiep, Hiep, Hoera.
    proficiat met je verjaardag.
    Een fijne dag samen.
    Proost!!............ op je gezondheid.
  9. Rob Stoll:
    21 april 2018
    Hoi jarige job, proficiat met jouw verjaardag 👑🎂🍾🎤
    Dikke knuffel Rob
  10. Zef en Ria:
    21 april 2018
    Ria, van harte perfisiat mit diene verjaordaag. Veer wunsje dich ein sjoon nuujt laevesjaor mit väöl
    💋💋💐💋💋
    Leive groet , Zef en Ria
  11. Zef en Ria:
    21 april 2018
    Biej dat nuujt laevesjaor heure wanjelkilomaeters 🙈🙈
  12. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    21 april 2018
    Bij al die felicitaties sluiten wij ons aan. Proficiat met deze speciale dag, geniet van de avond met een lekker wijntje. Wij hebben een stukje vlaai genomen en een lekkere pannenkoek bij ons op het terras, want het is heerlijk weer hier.
    Hopenlijk krijgen jullie ok beter weer ? Want jullie verdienen het, het is en blijft toch een hele prestatie. Henk en Ria geniet ervan en bedankt voor julli e verhalen. Lieve groeten van Jan en Ria
  13. Marco:
    Mam nogmaals proficiat 😘😎
  14. Brigitte:
    22 april 2018
    Te laat, maar beter laat dan niet; Ria, alsnog Hartelijk Gefeliciteerd met je 67e verjaardag! En, die taxi...ik geef je geen ongelijk! Het gaat goed, daar he; jullie zitten er weer heeelemaal in; TOP!
    Ga zo door; ik ben trots op jullie, maar jullie zijn er nog niet, haha.Met de schelp komt het altijd goed.Bon Camino! XxX
  15. Wilma:
    22 april 2018
    na alle reeds ontvangen felicitaties, hier achter aan de rij, van spuit elf nog een allerbeste verjaardagswens Proficiat kanjer. Geweldig hoe jullie samen dit avontuur nemen, samen alles delen en ondernemen. Ook samen met twee vesten lopen, wat een saamhorigheid en eenheid ;-)
    Dat de vesten de komende dagen los mogen, een warm schijnend zonnetje voor deze stralende kanjers.
  16. Wilma:
    22 april 2018
    Ps, wens dat de speciale massage uit de verf is gekomen na de nodige km wandelen en de ontvangen wijntjes ;-) . dat jullie na het koude wandelavontuur een warm onthaal hebben met alle aangeboden en genoten wijn en dat jullie nu samen onder een warme deken mogen luisteren naar een mooie camino concert ;-)
  17. Agi Toth-Varga:
    22 april 2018
    Na het lezen van alle felicitaties, vergat ik zelf feliciteren.
    Sorry.
    Bij deze alle goeds, leuks onderweg, veel geluk en goede gezondheid wens ik jullie beide.
    lieve groet, Ági
  18. Gertie en Jeu:
    22 april 2018
    Proficiat,het is stil aan de overkant haha geniet zo veel mogelijk
    Groeten van ons !
  19. Stella en Charles:
    22 april 2018
    Proficiat en dat je nog heel wat jaartjes kunt gaan wandelen samen met Henk in goede gezondheid
    Groetjes
  20. Piet en Bertie.:
    22 april 2018
    Dag Ria en Henk. De jarige wordt uiteraard als eerste genoemd. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Op je verjaardag ruim 20km lopen, is niet niks. Er komt wat extra tijd vrij om de verjaardag te vieren. Veel plezier nog met de voortzetting van jullie camino.
  21. Ramon en Sofie:
    23 april 2018
    Eine daag te laat mer ver wunchje Ria (en Henk natuurlik auch) nog eine dikke proficiat. Ver zulle een feesmaal veur uch kloar zitte :)