Nambroca 20 km en Toledo 16 km

2 mei 2018 - Toledo, Spanje

Omdat 36 km tot Toledo voor ons te ver is om te lopen, besloten we om tot Nambroca te lopen. We gingen vroeg op pad, om 7.00 uur trokken we de deur van het hostal ( waar Henk een heel slechte matras had ) achter ons dicht. Ontbijten wilden we na ongeveer 5 km in een dorpje. Maar we waren nauwelijks aan het lopen of een Spanjaard riep ons een bar in en zei “desayuno”. Het was een pelgrim uit Valencia en samen met hem namen we ons ontbijt. Bij het volgende dorpje troffen we in een bar de 3 Zwitsers en even later nog een Duitser en die vertelde ons dat “onze Duitser Jochen” al doorgelopen was. Hem troffen we na 11 km in een bar. Hij wil met de bus naar Zamora ( hier eindigt onze camino Levante) reizen (zo’n 350 km verder) om van daar uit naar Santiago te lopen. Hij voelt zich vaak eenzaam op deze rustige camino en vanaf Zamora kan je verder op de camino Via de la Plata  die drukker is. In Nambroca namen we de bus naar Toledo, bij het busstation namen we afscheid van Jochen en gingen naar ons hotel voor twee nachten. We zijn erg benieuwd naar de stad! Morgen geen wekker zetten......heel fijn.Groetjes allemaal🙋😘

1. Zef en Ria:
    Geneit van uche rösdaag. 😘
  2. Ria Feijen:
    2 mei 2018
    Geniet van jullie rustdag want dat hebben jullie wel ver
    Dient verder nog heel veel succes gr Agnes
  3. Marianne:
    👍😘❤️🦋🍀💐🙏🏻
  4. Marco:
    2 mei 2018
    Ff op vakantie met vakantie 🤣🤣🤣👍🏻
  5. Stella en Charles:
    2 mei 2018
    Nu even 2 dagen vakantie vieren. Is ook lekker tussendoor.
    Geniet van Toledo
    Groetjes
  6. Agi Toth-Varga:
    2 mei 2018
    Bewonderenswaardig, dat jullie al veel km-s hebben gelopen en nog niet genoeg, naar paar km ben ik al moe. Hoeveel km-s moeten jullie nog lopen om genoeg van te krijgen? Hel veel kracht en doorzettingsvermogen!
    Groetjes,
    Ági

Veel loopgenot en kracht!
  7. Mieke Jeurissen:
    2 mei 2018
    Gelukkig hebben jullie op tijd een ontbijt gehad.
    Vandaar dat Tila en ik een extra koekje, ( het jouwe !) bij de koffie hebben genomen bij de danspauze, maar ook omdat we je echt missen bij de groep.
    Wensen jullie zoals velen nog veel wandelplezier.
    SUCCES.
    Liefs,
    Mieke. Herman.
  8. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Net een dag thuis van de camino mozarabe heb ik vanavond mij de tijd genomen om jullie verhalen allemaal te lezen. Mooi om te lezen dat het jullie goed gaat. Hoe gaat jullie camino nu verder? Ik wens jullie ook namens Thea een buen camino. En blijven schrijven, zo kunnen wij blijven lezen. Alle goeds samen.
  9. Tila:
    2 mei 2018
    Heerlijk ria en henk..nu genieten van de vrije dag in toledo.ik zou bijna zeggen "moeten jullie elke week doen".slaap lekker uit!!zonder wekker.draai je nog even om als je wakker wordt.en dan de mooie stad op je gemak bekijken..eten en drinken.
    hmm.en ja ria het extra koekje smaakte vanmorgen super lekker.neem morgen ook maar een van ons.en daarna weer fris en fruitig verder..liefs tila
  10. René en Elly:
    3 mei 2018
    lekker genieten in Toledo , er zal zeker het nodige te zien zijn, misschien plak je er nog wel een dag aan, voor jullie geen probleem toch, dat is ook pelgrimeren.
  11. Elly peters:
    3 mei 2018
    Hoi ria en Henk heerlijk even bijkomen voeten om hoog en dan weer de vele kilometers voor de boeg maar jullie kanjers kunnen het wel geniet van het mooie stadje en voor morgen een fijne wandeldag adi o gr ellie jac peters