Nava del Rey 15,5 km...........😀😖Rueda!

13 mei 2018 - Medina del Campo, Spanje

Vandaag zou het een makkie worden. Vanmorgen lekker ontbeten en om 8.15 uur gingen we op pad. Blauwe hemel, maar gure koude wind. We volgden de gele pijlen en het was lekker lopen, het schoot goed op. Om 11.00 uur zagen we het stadje in de verte al liggen. Nava del Rey staat bekend als een echt “wijnstadje”. In de verte zagen we al grote wijnvaten  en reclameborden over wijn. We liepen op een pad naast de autoweg en daar zagen we de afrit staan Nava del Rey 1000 mtr. De entree van het stadje oogde echt gezellig en opeens zagen we het bord RUEDA bij binnenkomst van het stadje. Wij dachten, nu zal Nava del Rey wel komen en toen we een wegwijzer zagen met de vermelding NAVA DEL REY 14 km, kregen we het even benauwd. Na enige navraag bleek dat we totaal verkeerd zaten.We hadden gele pijlen gevolgd maar van de camino Sureste😖 Inmiddels was het al na 12.00 uur en we gingen informeren naar een taxi. Dat is hier niet mogelijk, kregen we te horen. Dus dan die 14 km maar lopen, echter na zo’n kwartier gelopen te hebben, kregen we telefonisch bericht van de Zwitserse Hanna, dat er in Nava del Rey geen slaapplaats was. Wat nu...... we besloten om te keren en terug naar Rueda te lopen. Al snel hadden we een slaapplek gevonden waar we meteen ook konden eten. Prima, morgen kijken we hoe verder, of terug wandelen naar Medina del Campo en daar de trein naar Toro of?? We zien wel!

1. Yvonne:
    13 mei 2018
    Oh jeetje dat is zeker even schrikken. Inderdaad morgen weer een dag, En misschien
    wel fijn even zo'n treinreisje. We gaan het zien.
    Liefs Yvonne xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Groetjes uit Geleen
    Van Guus en Marjo
  3. Lucienne Fontaine:
    19 mei 2018
    Is de zanger Lana Del Rey afkomstig van daar ?