TOLEDO!

3 mei 2018 - Toledo, Spanje

Gisteren al naar de stad geweest, een stad waar het omhoog en omlaag gaat. Wel een mooie stad waar veel winkels zijn die zwaarden ( zeker van Don Quichotte) en anderen artikelen van ijzer verkopen. Veel restaurantjes en veel Zuid- Koreanen ! Vandaag lekker uitgeslapen ( 8.00uur) en op ons gemakje ontbeten in het hotel. Daarna weer door de stad geslenterd, Zuid-Koreanen die met ons Hollanders ( Tulps ) op de foto wilden. Nog even verdwaald door de kleine straatjes in de Joodse buurt maar nu weer in het hotel plannen voor morgen maken, water kopen en een uurtje met de benen omhoog om straks weer fris de stad  in te gaan. Morgen wordt weer de wekker gezet en dan gaan we weer verder met onze camino!

1. Andre Cannisius:
    3 mei 2018
    Net op L1 het programma "ongerwaeg" bekeken en daar was een man die met de fiets vanuit Drenthe naar Compostella fiets (2700 kilometer).
    Hij zou 6 weken onderweg zijn en terug met het vliegtuig.
    Hij heeft een tentje en potten en pannen bij zich.
    Het is aardig om dat eens terug te kijken (uitzending van 3 mei) deze uitzendingen zijn steeds terug te kijken ook oude.
    Dus als jullie terug zijn eventjes kijken duurt 12 minuten.
  2. Marianne:
    3 mei 2018
    Lekker uitgerust en nu weer fris en fruitig verder! Veel plezier jongens!
  3. KH Hoving:
    3 mei 2018
    Lekker een dagje luieren even de accu opladen morgen weer met frisse moed verder, veel wandel plezier !😎