Villaralbo 26,5 km

15 mei 2018 - Villaralbo, Spanje

Vandaag onze op een na laatste etappe. Omdat we morgen graag vroeg in Zamora ( het eindpunt van de camino Levante) willen zijn, besloten we vandaag iets langer door te lopen. Het was een prachtige route grotendeels langs de rivier “de Duero”. We liepen door het groen, zagen ooievaren die de wacht hielden op hun nest en een geweldige bloemenpracht langs de wandelpaden. Wel was de route vandaag slecht gemarkeerd, zodat we vaak onze reisgids, die 9 jaar oud is, moesten raadplegen. Twee keer ging het even mis, in 9 jaar tijd verandert er natuurlijk wel eens iets. Omdat we geen zin hadden om te verdwalen, besloten we om de laatste 5 km langs een rijksweg richting Villaralbo te lopen. Om 15,45 uur waren we in ons hotel, waar we ook nog van het “menu del dia” konden genieten. Hasta mañana!

1. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    15 mei 2018
    Morgen alweer de laatste dag! Een hoop ervaring rijker aardig wat kilometers in de benen en weer een doel bereikt. Knap hoor! Fijne wandeling morgen en tot spoedig ziens. Gr. JAN EN RIA
  2. Wim Feijen:
    15 mei 2018
    Nog één dag en dan zit jullie avontuurlijke camino er op. Van harte gefeliciteerd. En tot op de kermis in Munstergeleen.
  3. Tila:
    15 mei 2018
    enrico y maria...bijna zover.nog 1dag.dan proficiat!!
    Jullie hebben het weer geweldig gedaan en dachten waarschijnlijk heel vaak ::
    NAO VEURE...NAO VEURE..
    laot gaon..waat kan os gebeure..VEER ZEEN NEIT TE SLAON.. en zo is het..fijne dag morgen,goede aankomst in ZAMORA..liefs tila
  4. Lenie:
    15 mei 2018
    Wat gaat de tijd toch snel ☹wij wensen jullie morgen een mooie laatste Camino dag Buen Camino 👏
  5. Mieke Jeurissen:
    15 mei 2018
    Maak morgen een bijzondere afsluitingsdag van deze toch wel weer bijzondere camino.
    Wij hebben weer genoten van jullie prachtige verhalen met mooie foto,s , en jullie geweldige doorzettingsvermogen
    Kijken uit naar jullie thuiskomst.
    Goeie thuisreis, en snel tot ziens. 👫🤓💃😇😍
    L.Gr. Herman. Mieke
  6. Ria Cuijpers:
    16 mei 2018
    TOP !!! Doel volbracht. Dit neemt jullie niemand meer af. Dit zit in de benen en in jullie herinneringen. Goed thuis en tot ziens. Groetjes Ria en Frans.
  7. Lucienne Fontaine:
    16 mei 2018
    Wel lopen jullie veel te vlug kan ik niet volgen met al jullie reisverhalen in ieder geval groetjes thuis en proficiat voor dit laatste pelgrim
    Toch zoals iedere jaar ben ik jaloes op jullie uitdaging
    Vous êtes formidables bisekes
    Nicht Lucienne
  8. Marianne:
    Op naar de finale!👍🍀🎉🎊💐🙏🏻☀️🤗
  9. Agi Toth-Varga:
    16 mei 2018
    Nog een fijne dag en dan moeten julie toch naar huis. Wij missen jullie. Tot gauw.
    Liefs, Ági