Alpera 20 km

19 april 2018 - Alpera, Spanje

De route van vandaag had een afstand van zo’n 40/42 kilometer, daarom namen we ons voor om hier 2 dagen over te doen. Omdat er halverwege geen slaapplaats was, moesten we 4 km van de route afwijken en via de route la Lana naar het plaatsje Alpera. Vandaag liepen we hoofdzakelijk door een “heide achtig” gebied boven op een bergplateau waar je niemand maar dan ook echt niemand ontmoet. Wel heel veel tijmstruiken en rozemarijnstruiken gezien, en de paden lagen vol keien dus het ging niet zo snel. Dat moet natuurlijk ook niet want wij hebben de tijd!

1. Patrick&Joyce:
    19 april 2018
    Hallo buurtjes, wat een mooie tocht met super goed weer☀️ Geniet ervan en we gaan vanaf nu jullie verhalen lezen👍 Groetjes van ons 4tjes vanuit Side 😎🍷🍺🍾🎼🍴☕️
  2. Tila:
    19 april 2018
    G.avond ria en henk.jullie hebben wel genoten van de tijm en rozemarijn geuren..en v.d rust..voor nu trst..en morgen.weer een fijne caminodag.liefs .tila
  3. Els boonhof:
    19 april 2018
    Hallo Ria en Henk. Wat leuk om jullie te volgen. We krijgen er ook weer zin in .geniet er lekker van .doen wij dan van jullie verhalen en mooie fotoos.lieve groet
  4. Agi Toth-Varga:
    19 april 2018
    Succes met het lopen, ik hoop dat jullie niet zo heet hebben dan wij hier. Bij ons was vandaag 28 graden.
    Ik moet jullie toch nog wat vertellen. Gisteren treed onze volksdansgroep op. Zij waren erg mooi, dansten perfect. Ik ben zeer trots op ze!
  5. Marianne:
    19 april 2018
    Heel verstandig gedaan! En nu maar weer lekker genieten!, en morgen fris weer op!
  6. Elly peters:
    20 april 2018
    We wensen jullie een mooiewandeldag het is er zo mooi wij genieten er ook van neem maar genoeg pauze mooie foto's
  7. Gerry Coumans:
    6 mei 2018
    Hoi Ria en Henk,

We ontvangen nu pas de verhalen, we waren nog niet aangemeld. We gaan ze weer met plezier volgen. Veel loopplezier nog.

De groetjes van Judy en Gerry