Arévalo 14 + 17 km

11 mei 2018 - Arévalo, Spanje

In de plaatselijke bar in Gotarrendura stond de ontbijttafel gedekt voor 6 personen, de 2 Zwitserse vrouwen, een Frans echtpaar en wij twee. De barman had het prima verzorgd! Omdat deze etappe telang is voor ons, besloten we de eerste 14 km te lopen tot aan het plaatsje Tiñosillos, van waaruit we de bus konden nemen naar Arévalo. De twee Zwitserse vrouwen, Hanna en Marianne, deden dat ook. Om 12.00 uur waren we in Tiñosillos en we hadden ruimschoots de tijd om iets te eten en te drinken, daar de bus pas om half 2 kwam. In Arévalo, een mooie oude stad, moesten we nog 3 km lopen naar ons hotel, een wegrestaurant dat al op onze camino route voor morgen ligt. Er tegenover ligt een grote supermarkt, dadelijk daar wat water kopen en snuffelen (alleen kijken......de rugzakken zijn al zwaar genoeg!) naar speciale Spaanse artikelen. Hasta  mañana!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lenie:
    11 mei 2018
    Geweldig !!
  2. Nellie Janssen:
    12 mei 2018
    Hoi Henri, ja ja, kijke kijken niks kopen dat doen hollanders. Dat is het voordeel van het reizen op deze manier. Alles wat je koopt moet je zelf sjouwen. Je denkt wel na voordat dat je echt iets koopt.
    Maar jullie weg gaat nog steeds goed. Houden zo. 🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️👍