Nog een week en dan.......

5 april 2018 - Munstergeleen, Nederland

Hallo allemaal,

Nee, de rugzak is nog niet helemaal ingepakt maar we zijn bezig met alle voorbereidingen. We hebben er weer zin in! Volgende week donderdag vertrekken we vanaf Charlerois naar Valencia. We willen lopen naar Zamora, dan misschien doorlopen naar Santiago. Een andere mogelijkheid is om vanaf Zamora openbaar vervoer te nemen tot Santiago en dan lopen naar Finesterre ( het einde van de wereld)  waar je als pelgrim zeker een keer moet zijn geweest! Dit allemaal als het goed gaat met de beentjes e.d. ook wij hebben wel eens last van de ziekte p.h.p.d! Maar we moeten niets en het voordeel van pensionado’s is ; tijd genoeg! De camino Levante is een weinig belopen pelgrimsroute (tot nu toe😌)

We gaan weer (kleine ) verslagen schrijven over onze tocht, dit is nadien handig om ons fotoboek te maken.

1. Mieke Jeurissen:
    5 april 2018
    Kijk nu al uit naar aankomende camino van jullie
    Natuurlijk een spannende onderneming en uitdaging voor jullie beiden, maar voor ons eveneens fijn weer te mogen genieten van jullie prachtige verhalen.
    Veel succes met de laatste voorbereidingen, geniet daarna zoals altijd van deze schitterende uitdaging.
    Veel succes, en ga er weer voor.
    Liefs, Mieke. Herman.
  2. Leny:
    5 april 2018
    Veel succes ! Fijn dat we weer mee mogen genieten .
    Hopelijk goed weer en veel plezier, zodat h.p.d.p. geen kans krijgt .😎
    Groetjes.Leny Nijssen
  3. Marianne:
    5 april 2018
    Ik ga jullie weer volgen!👍🍀🤗☀️
  4. Tila:
    5 april 2018
    Ria en henk.heerlijk om zo op weg te gaan .met NIETS MOET.ik ga graag met jullie mee"op vac"..goede voorbereidingen en ria tot woensdag
  5. KH Hoving:
    6 april 2018
    Ik wens jullie een fijn periode. Geniet er van en blijf gezond
  6. Stella en Charles:
    8 april 2018
    Dan nog een paar daagjes uitrusten en dan begint het grote werk. Heel fijn en goed te weten niets moet maar het is de moeite waard.
    Heel veel loopplezier wensen je Stella en Charles
  7. Andre Cannisius:
    8 april 2018
    Hopelijk hebben jullie beter weer dan de vorige keer.
    Geniet ervan in de Spaanse lentezone.

Veel plezier en doe rustig aan
  8. Piet en Bertie.:
    8 april 2018
    Veel plezier in Spanje en maak er een mooie tocht van. Wat betekent die afkorting?
  9. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Nog even en dan zij jullie weg. Op pad voor een nieuwe camino. Ik wens jullie heel veel succes en mooie ontmoetingen, ook namens Thea.
  10. Ria en Henk Feijen:
    8 april 2018
    Haha die afkorting betekent pijntje hier, pijntje daar😊
  11. Marco:
    9 april 2018
    👍😎😎
  12. Tila:
    11 april 2018
    Ria&henk.Slaap lekker vannacht nog in eigen bed.dan goede vlucht morgen naar valencia..en dan begint de camino vrijdag ..geniet van alles en hopelijk niet teveel "ph pd"ik leef weer met jullie mee.liefs tila
  13. Tila:
    11 april 2018
    Ria en henk.slaap lekker vannacht,nog in eigen bed,.voor morgen goede vlucht naar valencia..en dan begint vrijdag de camino
    met hopelijk niet teveel "phpd"ik leef met jullie mee.liefs tila