Valencia

12 april 2018 - Valencia, Spanje

Vandaag goed aangekomen in Valencia. Eerst ons hotel opgezocht en vervolgens gingen we naar de Kathedraal om een stempel te halen voor in onze pelgrimspassen, een terrasje pakken en lekker iets te eten. Valencia is een mooie stad, er waren al veel toeristen( veel Aziaten en Hollanders). We kunnen geen foto’s plaatsen omdat we een kabeltje vergeten zijn, waarmee we de foto’s kunnen binnen halen vanuit onze fotocamera. Morgenvroeg gaan we naar een “Apple-store” om zo’n kabeltje te kopen, en te ontbijten en daarna aan de start voor de eerste 14/15km.

1. Tila:
    13 april 2018
    R.h.goede start..na het kabeltje en spaans ontbijt..fijne camino..liefs tila
  2. Nellie Janssen:
    13 april 2018
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. De eerste stempel en indrukken hebben jullie al te pakken.
    Een hele fijne tocht. Lieve groet Nellie
  3. Marianne:
    13 april 2018
    Veel plezier jullie twee, en bay the way een beetje alzheimer light is helemaal niet erg!
  4. Stella en Charles:
    13 april 2018
    Een hele fijne tocht wensen we jullie
  5. Piet en Bertie.:
    13 april 2018
    De eerste meter is belangrijk voor het voltooien van de tocht. Overigens: als je een kabeltje moet kopen, koop a.u.b. een origineel apple kabeltje. Wel iets duurder, maar veiliger. Veel plezier verder.
  6. Mieke Jeurissen:
    13 april 2018
    Goed begin is het halve werk.
    Veel succes met kopen van kabeltje, want zonder foto,s is jullie verhaal niet compleet.!!
    Veel succes, veel wandelplezier, en ja.... nu uitkijken naar de eerste foto’s .
    Gr. Mieke. Herman
  7. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    13 april 2018
    Ik ben bl ij dat jullie ook wel eens wat
    vergeten. Goede start morgen.
    Gr. JAN EN RIA
  8. Lei van Dinther:
    13 april 2018
    Leuk jullie te volgen hier op de kabeltjeskrant, geniet ervan,
    groet Lei
  9. Elly peters:
    13 april 2018
    Wat fijn jullie te volgen
  10. Elly peters:
    13 april 2018
    We wensen jullie veel succes en plezier met de tocht leuk jullie te volgen dan genieten wij er ook van groeten ellie jac peters