Silla 16 km

13 april 2018 - Silla, Spanje

Alvorens we aan onze tocht begonnen moesten we eerst naar de Apple store, die pas om 10 uur opende, voor ons kabeltje. Eenmaal binnen was het snel gepiept en na 10minuten stonden we buiten, compleet met ons kabeltje en....€35,00 lichter. Nu Valencia uit en dat duurt wel even. De route loopt vandaag bijna helemaal door de bebouwde kom en heel veel industriegebied . Onderweg was het  leuk dat sommige mensen ons aanspraken en ons buen camino wensten. We wisten nu dat we echt op pad waren. Een keer verlopen, maar dat hadden we na 1 km. door en zijn we omgedraaid, bleek dat de pijl van slechte kwaliteit was😏. Het was een heerlijk wandelweer, de zon scheen! We kwamen om 15.30uur in Silla aan en eerlijk gezegd waren we moe. Het is weer even wennen met de”zak” op de poekel! Nu even ontspannen, op tijd naar bed en morgen vroeg op voor onze tocht van ongeveer 26 km.

1. Tila:
    13 april 2018
    Heerlijk ria en henk.de 1e dag weer echt zin erin.even wennen.fijne rustige avond in silla.morgen 26 km.lijkt mij erg veel ..denk aan phpd.fijne camino.liefs tila
  2. Marianne:
    13 april 2018
    Goed begin is het halve werk zeggen ze! Nu maar hopen dat morgen goed gaat !
  3. Zef en Ria:
    ‘t sjaelt natuurlijk waal dat geer 35 euro minder houf mit te sjleipe 😜
    Rös lekker oet en op nao mörge 💪
    Leif groete van ós.
  4. Rob Stoll:
    Hoi Ria en Henk,
    Erg gaaf om jullie twee te zien, op de Camino.
    Het kriebelt en het intense Camino gevoel borrelt bij het lezen van jullie dag en foto’s
    Dikke knuffel, Ultreia
  5. Ton Boonhof:
    14 april 2018
    Jaloers! Leuk om te lezen. Die 35 Euro waren toch te zwaar om mee te nemen.
    Geniet ervan en wandel ze.
    Groetjes Els en Ton