Naar Avila 17.7+10km

9 mei 2018 - Ávila, Spanje

Zo en dat is dus prima geregeld vandaag! Vandaag zou het een moeilijke en zware route zijn en we wilden op tijd in Avila zijn dus hebben wij besloten om een taxi te nemen tot Tornadizos de Avila. Daarna moesten we nog 10 km lopen en hebben dat heerlijk op ons gemakje gedaan. Half een ingecheckt, gedoucht en nu gaan we de stad verkennen. Terwijl dit geschreven wordt hoor ik de rolluiken van de winkels omlaag gaan, ( we zitten midden in de stad) siësta van 14 tot 17.00 uur.En morgen?Dat zien we morgen wel! Groetjes allemaal!

1. Tila:
    9 mei 2018
    Heerlijk zo'n rustig dagje..en dan de gedachte..morgen zien we wel..lekker ontspannen,
    mag ook wel eens...genoeg andere dagen gehad.geniet in avila.vanmorgen aan ria gedacht..mañana.mañana.tila
  2. Elly peters:
    9 mei 2018
    Hoi ria en Henk jullie kunnen ook op een paard verder worden jullie niet zo moe een hele fijne dag morgen en geniet van de zon morgen hier 17 gr adios amigo
  3. Marianne:
    9 mei 2018
    Goed gedaan jongens! Geniet ook maar lekker tussen de stappassen door! Hier heerlijk warm maar morgen 10 graden minder! Maar voor te werken is dat niet zo erg!
  4. Nellie Janssen:
    9 mei 2018
    Hallo Henri, ja zo kan het ook lekker relex, geen gehaast dat hoeft niet meer. Het weer is goed zo te zien.
    Geniet lekker van alles wat op jullie weg komt. Niks moet alles mag. 🤪
  5. Ger Lenssen:
    9 mei 2018
    Hoi caminowandelaars. Het gaat goed met jullie, dat lezen we tenminste. Af en toe een rustige dag is heerlijk. Alleen Ria, gisteren heb je Henk mee de beek in willen trekken. Niet doen, anders krijg Henk natte voeten. (och, wat maak ein paar naatte veut auch oet)
    Misschien dat jullie onderweg op het witte paard hadden kunnen springen. Henrique y Riadelores in galop op weg naar Avila. Wij wensen jullie verder een mooi tocht toe.
  6. Agi Toth-Varga:
    9 mei 2018
    Er is vandaag zoveel geschreven, blijft voor mij niks meer over. Geniet van alles wat jullie tegen komen. Ik denk geregeld aan jullie.
    Groetjes, Ági