Cebreros 19 km

7 mei 2018 - Cebreros, Spanje

Om 8.00 uur gingen we op pad, zo’n beetje gelijkertijd met een Spaanse man en vrouw en de 2 Zwitserse vrouwen, Hanna en Marianne. Prettig, 19 km en weinig klimmen, we hadden er zin in. Na ongeveer 5 km kwamen we bij de 4 torros, 4 uit steen gehouwen stieren, waarvan men zegt dat ze ongeveer 2000 jaar oud zijn. Helaas was er nu een muur om met poort, maar door de poort konden we toch de torres zien, Het werd een mooie wandeling door heideachtig gebied, kris kras lopen op paden langs enorme keien. Ook was er veel  moerasachtig gebied waar we probeerden op de dikke pollen gras te lopen. In dat moerassig gebied zagen we een kudde van zeker 100 koeien die bij elkaar gedreven werden door een stuk of 5 honden. Een prachtig gezicht, hoewel de honden ons in de gaten hielden. De boer riep, kom maar hier lopen dit stuk is droog, maar dat deden we pas toen hij een eindje verder was, hoewel blaffende honden bijten niet! De laatste 2 km ging het behoorlijk omhoog, een voorproefje van hetgeen ons morgen te wachten staat.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    7 mei 2018
    Het lijkt wel of jullie in Nederland aan het wandelen zijn hahahahahaha.
    Heerlijk lekker baggeren tussen de koeien. . . . . . . . . . . . . en de mooie natuur.
    Yvonne xxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Nellie Janssen:
    7 mei 2018
    He net jullie verhaal gelezen. Het gaat goed met jullie zo te lezen.
    Mooi dat t afwisselend is, en dieren is altijd mooi om te zien. Geniet van de weg. 😘
  3. KH Hoving:
    7 mei 2018
    Mooie omgeving met bomen ,stenen en hei het lijkt wel een schilderij. Weer wat anders dan die kale wegen.
    Op naar morgen met een nieuw avontuur.😎
  4. KH Hoving:
    7 mei 2018
    Mooie omgeving met bomen en struiken stenen en hei het lijkt wel een schilderij. Op naar morgen weer een nieuw avontuur. 😎🤗
  5. Marianne:
    7 mei 2018
    Dit was wel ene met een gouden randje vandaag hé? Super en veel klim succes morgen wij zijn ook weer hard on the geng vandaag met leegruimen en zwaar slepen vandaag ook bij ons weer 25 graden en morgen nog warmer! Nu net klaar en gedouched!half twaalf en nu lekker slapen!