La Font de la Figuera 19,4 km

17 april 2018 - La Font de la Figuera, Spanje

Bij het vertrekken in de morgen is het nog fris maar naarmate de dag vordert, werd het steeds warmer . Zo mooi als de naam van dit plaatsje is, zo mooi was ook de route ernaar toe!  De weg slingerde tussen de bergen door en we klommen van 200 naar 600 m. hoogte, hetgeen ons prachtige uitzichten opleverde. We liepen de hele dag door de natuur, soms zagen we in de verte een boerderij of een boer op een traktor die ons passeerde. De fruitbomen beginnen steeds meer plaats te maken voor olijfbomen. Ook de wijnbouw wordt hier steeds meer zichtbaar. Om 14.00 uur waren we in ons hotel. Voor ons vandaag de mooiste wandeldag tot nu toe.

1. Stella en Charles:
    Mooie tocht dan vandaag.
    Ria en je ziet de wijnbouw. Dan zit er voor jou zeker een glaasje wijn in🍷🍷
    Veel plezier nog en groetjes van jullie buurtjes
  2. Zef en Ria:
    17 april 2018
    Haopelik waere alle wanjeldaag zo sjoon.
    Geneit van ein lekker glaeske wien en op nao mörge.
    Leif groete van ós.
  3. Tila:
    17 april 2018
    H.R.geweldig.vandaag de mooiste wandeldag met prima weer.hopelijk volgen er nog veel meer.ria ik mis je morgen.in morgen generale..en middag..
    hoppa..hoppa..doe maar met ons mee..dansje met henk.liefs tila
  4. Anny en Hans.:
    17 april 2018
    Hallo Henk en Ria, wij genieten van jullie verhalen en foto’s. Het kriebelt bij ons zo dusdanig dat wij morgen “onze” Camino gaan lopen. Je weet wel, Spaubeek- Meerssen. Geniet van jullie tocht, ook morgen in Spanje èn Limburg prachtig wandelweer. Groetjes oet Zitterd!!!
  5. Marianne:
    18 april 2018
    En jawel hoor hier is het ondertussen ook spaans warm heerlijk 24/26 graden en morgen nog warmer! Hoe leuk zou het zijn om vandaag buiten op tebtreden met volksdansen!
    Genieten jullie lekker want voor jullie het weten is het al"weer"voorbij ☀️☀️☀️☀️☀️🍀🤗
  6. Ben:
    18 april 2018
    Het gaat goed met jullie. Hier prachtig weer. Ik kom niet verder dan Abshoven. Groetjes Ben
  7. Marianne:
    18 april 2018
    Hallo Ria ik laat je even van Annemie weten dat ze je niet kan volgen! Kun je haar nog een keer proberen toetevoegen?
  8. Wilma:
    18 april 2018
    Ha Henria, wat een prachtige mooie strakke lucht.
    Wens jullie nog vele mooie wandelmomenten en bijzondere vergezichten.
    Enjoy, bon camino
    gr Wilma
  9. Paul:
    Hoi Ria en Henk,
    Als ik die mooie reisverslagen van jullie lees en die mooie caminofoto's zie, krijg ik al weer heimwee naar een volgende Camino.
    Ik wens jullie vanuit Gebrook goede en fijne wandeldagen toe...
    Vr.groet en Buen Camino,
    Paul.
  10. Elly peters:
    18 april 2018
    Fijn voor jullie van zon fijn tochtpluk maar veel druiven geeft veel energieën natuurlijk ook een glaas je wijn wij hebben ook warm weer heerlijk gedanst ging goed we missen jou ook hopelijk weer zo'n mooie dag geniet maar lekker heel veel lieve groetjes ellie jac peters
  11. Elly peters:
    18 april 2018
    Hoi ria en Henk prachtig jullie wandeling eet ook maar lekker druiven dat geeft energie hier is het ook warm dansen was goed gegaan missen jou ook morgen weer een prachtige dag volgen jullie iedere dag veel lieve groeten ellie jac peters
  12. Mieke Jeurissen:
    18 april 2018
    Vandaag jou natuurlijk extra gemist .
    Maar jouw telefoontje vanmorgen naar de groep maakt natuurlijk veel goed
    Hebben prima gedanst, erg gezellig, maar heb vandaag geen reactie van jullie ontvangen
    Zie alleen reacties gedateerd op 18 april, maar verder niets van jullie ervaringen vandaag
    Wat is er misgegaan???