Naar Moixant 27.7 km

16 april 2018 - Valencia, Spanje

Afgesproken in het casa rural dat er voor ons een ontbijt klaar zou staan om 7 uur,  wel dan zonder koffie omdat het eigenlijk pas om 8 uur ontbijttijd was. maar helaas de deur van de ontbijtkamer was gesloten en we gingen zonder ontbijt op pad. En ja hoor, we gingen naar het station☺️, de eerste vier kilometers hebben we getreind!  Na een ontbijtje gingen we op pad. De straten waren wat nat van de regen en grote donkere wolken dreigden boven ons ......maar gelukkig de hele dag geen regen gehad! Na uren wandelen kwamen we moe op de pauzeplek aan waar we werden ontvangen door de patron. Hij kwam met een boek waarin hij alle pelgrims liet schrijven waar ze vandaan kwamen en hun leeftijd, daarna zei hij; rust lekker uit en doe je schoenen uit en geniet van je eten. Super!! Aankomend in Moixant waar de enige slaapplaats boven het politiebureau was met vier bedden. Maar ja, die Oostenrijkse jongens lopen vlugger als ons dus de bedden waren bezet! Taxi gebeld en nu zitten we ergens langs de autoweg in een hotel. De twee komende nachten hebben we al gereserveerd, wij pensionados willen wel een “goed” bedje! Morgenvroeg om 8.00 uur komt de taxi ons weer ophalen om ons naar de startplaats van de volgende etappe te brengen. Nu ons even verfrissen en straks in deze enorme eetzaal genieten van het “ menu del dia” Hasta luego!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne:
    16 april 2018
    Hadden ze onder bij de politie niet een celslaapkamerhotelletje? Want sie variant hebben jullie vast nog niet gehad! Maar is miscchien ook maar goed zo!😘😜
  2. Andre Cannisius:
    16 april 2018
    Zonder koffie dat is niks voor Henk.
  3. Mieke Jeurissen:
    16 april 2018
    Net op tijd om je jonge levensjaar nog in te vullen!!!! In het grote boek!
    De eetzaal ziet er veelbelovend uit, hopelijk een goede en lekkere maaltijd na zo,n slechte start vanochtend zonder koffie en ontbijt.
    Voor morgen een betere start , en go go go.
    Herman. Mieke.
  4. KH Hoving:
    16 april 2018
    Een goed ontbijt geeft je veel energie voor de dag. Dat hebben jullie wel nodig, morgen een goede wandel dag. 😊