Xátiva 22 km

15 april 2018 - Xàtiva, Spanje

Om 8 uur gingen we op pad. Het zou mooi weer worden en dat werd het! De route liep weer door agrarisch gebied met weer enorme fruit plantages. Tegen 10 uur was het even schrikken..... daar zagen we opeens voor het eerst andere pelgrims. 4 Jongeren uit Oostenrijk en een Engelsman. Allen waren voornemens om naar Santiago te lopen. (toch zo’n 1200 km) Al met al weer een mooie wandeldag met veel zon. Tegen half 4 waren we in ons hotel. Voor morgen hebben we nog geen plan, dat gaan we straks bekijken. Hasta mañana!

1. Tila:
    15 april 2018
    Ria en henk..jullie genieten weer.en..ria..de pantalon..rits af..lekker fris en straks bruine benen.hopelijk goed met de blaar.
    buen camino.fijne zondagavond.liefs tila
  2. Nellie Janssen:
    15 april 2018
    Hallo Henri, wat een heerlijk zonnetje en een heerlijke wijde vergezichten. Dat is wandelen, heerlijk. Geniet ervan. Lieve groet Nellie
  3. Mieke Jeurissen:
    15 april 2018
    Jullie verhalen en foto’s stralen weer veel enthousiasme en plezier uit bij deze camino.
    Zijn natuurlijk de laatste jaren al regelmatig hiermee verwent, maar onze bewondering voor jullie blijft, en wensen jullie weer heel veel succes.
    Liefs ,Herman Mieke
  4. Marianne: