La Gineta 21,5 km en La Roda 20 km

23 april 2018 - La Roda, Spanje

Op de eerste plaats wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag, hartstikke leuk! 😘😘

Omdat in La Gineta geen overnachtings mogelijkheid is,(misschien kun je slapen in de plaatselijke sporthal) hebben we besloten de bus te nemen naar La Gineta en van daaruit te lopen naar La Roda. De enige bus in de ochtend vertrok om 6.00 uur en dat betekende dat we al om 5.00 uur opstonden en een half uur later waren we al op weg naar het busstation. Het was nog donker toen we om 6.30 uur in “het gehucht” La Gineta aankwamen. De bus stopte t.o. een café, waar al koffie te krijgen was. Aan de aanwezige cafébezoekers vroegen we waar de route van de camino lag en die begonnen zich er allemaal mee te bemoeien en dat allemaal in het Spaans. De een zei links en de ander rechts en zoals dat vaak in Spanje is ging dat erg luidruchtig allemaal. Na zo’n kwartiertje zoeken zaten we op de route die vandaag lekker vlak was.  We hebben de twee Fransmannen  die we twee dagen geleden ontmoet hadden weer gezien vandaag en later nog een Fransman en unne Duitje Pruujs☺️.Zij hadden alle vier in de sporthal geslapen, het was niet aangenaam geweest het slapen op de harde vloer en alleen koud water. De route was wel vlak maar veel keien op de paden en na zo’n  20 km. zijn we toch wel moe in de benen. En nu hebben we het menu del dia al op en doen nu de beentjes omhoog!

1. Zef en Ria:
    23 april 2018
    Vergaet de bein neit ómleeg te doon es geer weier vertrèk want angesj kómp geer neit wiet 🤪
    Wij groeten U.
  2. Henk en Ria:
    23 april 2018
    Dit is heel mooi om te lezen wat. Jullie allemaal meemaken bijzonder geniet van deze mooie tocht
    Proficiat nog met je verjaardag ik was het niet vergeten dus bij deze nog de beste wensen
    Gr Agnes
  3. Marianne:
    23 april 2018
    👍❤️🍀En op naar morgen naar de nieuwe avonturen!
  4. Mieke Jeurissen:
    Sjonge Ria en Henk.
    Zo langzamerhand wordt jullie camino een beetje overleven!
    Al heel wat keien overleefd, hoogste tijd voor wat meer groen.🤢Wat zijn jullie een doorzetters. Dan word de woensdagochtend 💃💃 in de toekomst iets om er even bij te doen, of misschien extra leuk !!!!!
    Hier hebben we vandaag weer kunnen genieten van een mooie zomerdag, en gisteren heerlijk gefietst.
    Dus stilzitten, nee........maar jullie breken weer heel wat records
    Nog heel veel wandelplezier, voor de komende dagen weken???
    Ook hiermee laten we ons verrassen.
    Lieve Gr .
    Mieke. Herman.
  5. Yvonne:
    23 april 2018
    Ongelooflijk indrukwekkend al die prachtige foto's. En wat een doorzettingsvermogen.
    Petje af.
    Nog heel veel wandelplezier en een dikke knuffel van Yvonne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx