Minaya 18 km

24 april 2018 - Minaya, Spanje

Om half 8 vanmorgen zaten we al aan het ontbijt. Koffie met “tostada con tomate”, dat is geroosterd brood met vloeibare tomaat erop en een beetje olie en zout. Eigenlijk best lekker. Daarna op pad, eerst het stadje uit en daarna over een grindweg door de groene velden. Uren en uren loop je zo, je ziet niemand, alleen soms een oude schuur en een traktor die je voorbij rijdt. Het lopen ging goed, beetje relax we hadden tijd genoeg! Zo arriveerden we omstreeks 13.00 uur in Minaya, waar we slapen in een soort vakantiehuisje. Er is zelfs een lokaaltje waar een wasmachine staat, zodat onze hele plunje eens goed gewassen wordt. Het is een groot terrein met een klein overdekt zwembad en twee houten huizen. Lieve mensen het lijkt wel of wij op vakantie zijn!

1. Wilma:
    Ha kanjers,
    dat is lekker vroeg arriveren, maar ja met geen kip op de weg is het zeker goed doorlopen.
    het enige dat steeds weer terug te zien is op jullie foto`s zijn twee doorzetters en een gele pijn die ze lijkt te achtervolgen.
    Met een wasmachine en een kleine bries en jullie was is in een zucht fris en droog. Geniet samen
  2. Marianne:
    24 april 2018
    Ook vakantie moet al eeens zijn! Geniet maar lekker jongens!
  3. Elly peters:
    24 april 2018
    Hoi ria Henk wat fijn voor jullie even zwemmen wasje al gedaan nu reflexen ik kom de was wel even strijken ha ha jullie zijn toch echte door zetters hoeveel km nog te gaan veel wandel genot lieve groeten ellie jac peters
  4. Tila:
    24 april 2018
    Hoi ria en DON QIUCHOTTE.
    zo zie je maar dat een beetje luxe en iets meer rust heerlijk is en jou het vac.gevoel geeft.fijn..al dacht ik dat jul.grote hobby:camino:ook vac.is.maar ik kan.me voorstellen hoe lekker het nu is..zo weinig pelgrims,minder dan alle vorige routes?geniet hopelijk nog heel lang v.h
    vac.gevoel.veel wand.
    plezier!!ps morg. lekker in frisse schone kleding..liefs tila
  5. Lei van Dinther:
    24 april 2018
    Vakantie ja, de was droog kijken hangend over de balustrade, net echt.
    Vanmiddag heb ik nieuwe wandelschoenen gekocht, moet ze snel inlopen, op 11 mei ga ik de portugese lopen, vanuit Porto. buen camino.
  6. Stella en Charles:
    24 april 2018
    Weer een leuke tocht gehad vandaag en nu genieten in jullie vakantiehuis.
    Groetjes en veel plezier
  7. Nellie Janssen:
    25 april 2018
    Hallo Henri, het gaat goed met jullie zo te lezen. Fijn dat jullie genieten.
    Het weer is goed zo te zien en weinig pelegrinos?
    Hier op de Portochese camino is het druk. Het is ook warm. Wel reuze gezellig. Ik geniet met Astrid en Kirstin.
    Geniet van alles wat de weg jullie bied. Wandelgroetjes Nellie. 🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🤪