Naar San Clemente 20/24 km

25 april 2018 - San Clemente, Spanje

Om acht uur vertrokken naar San Clemente. De pijlen liepen langs de carretera dus wij liepen lekker de pijlen volgend. Na zo’n 8 km zou er een klein dorp zijn maar dat kwam  maar niet. Toch was er overal markering. Uiteindelijk een boer op een tractor staande gehouden en gevraagd waar San Clemente lag, nou dat was een heel andere richting als die wij liepen. Dus maar omgedraaid .......tijd zat als we maar niet verdwalen😏 Na zo’n 4 kilometer nog eens aan een boer( weer met tractor) gevraagd, we liepen midden in het bos  Henk met googlemaps, ik met maps me en de boer wees naar links dus alles moest goedkomen. Maar ja, als je dan zo stil in het bos loopt en de asfaltweg    nog niet in zicht komt ga je twijfelen of je wel goed zit. Komt er toevallig nog een auto aan en ik dacht ; toch nog maar eens aanhouden en nog eens vragen of we in de goede richting lopen maar de bestuurder een oudere man reed langzaam door volgens mij was hij bang😃In ieder geval zagen we toen we uit het bos kwamen San Clemente liggen, het duurde wel nog meer als een uur, maar ons gevoel was nu goed omdat het ons uiteindelijk gelukt was. We liepen vandaag meer dan 25 km.

1. Brigitte:
    Hola pap & Ria,

Nou zeg; jullie houden wel de moed erin;
    yep, de echte pelgrims! Maar met dat getwijfel vandaag; wel goed, niet goed, vragen, gaat je hart toch wel ff sneller kloppen of logischer eigenlijk: spaans benauwd! MAAR zoals altijd en dus ook vandaag weer; DE SCHELP! Bon Camino!

Lieve groet,
    Brigitte & co
  2. Marianne:
    25 april 2018
    Een beetje boservaring tussendoor is toch ook niet verkeerd dacht ik zo!
    Slaap wel en morgen weer fruitig op!👍😘☀️🌹🤗
  3. KH Hoving:
    25 april 2018
    Je kunt soms hopeloos verdwalen in een onbekent gebied, gelukkig de goede weg weer gevonden en dan maar met goede moed weer verder.
    Morgen weer een fijne wandeltocht en op het goede pad blijven hé
  4. Ramon en Sofie:
    25 april 2018
    Verdwaald mer neet verloare!!! Geer zeet kanjers!

Leef groete van Eamon y Sofia
  5. Nellie Janssen:
    25 april 2018
    Hoi Henri, houd ter de moed maar in!! Doordauwers zijn jullie. Top hoor ga zo door. 🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️Nellie
  6. Stella en Charles:
    26 april 2018
    Ja buurtjes niet verdwalen!!!!!!
  7. Marco:
    26 april 2018