Las Pedroñeras 25 km

26 april 2018 - Las Pedroñeras, Spanje

Toen we vanmorgen wilden gaan ontbijten, bleek dat de bar van ons hotel gesloten was. Dus, de rugzak “ op de poekel ” en het dorp in. In de buurt van een pleintje zagen we “ pelgrim Jochem” lopen, een Duitser die we de laatste dagen regelmatig ontmoeten. Samen vonden we een bar en na het ontbijt gingen we op pad. Jochem is een aardige man uit Bremen;, hij is73jaar en rookt tijdens het wandelen af en toe zijn pijpje. Soms drinken we samen met hem een “ canja” (.= getapt bier). Het was warm vandaag en rond het middaguur was het zeker 28 graden, zodoende was het de laatste uren best puffen.Tegen half drie waren we in ons hotel, een wegrestaurant waar we direct aan het menu del dia konden beginnen, daarna douchen en ons wasje en even relaxen en zoeken op internet naar een hotel voor morgen......dat was een probleem maar de patron van het hotel heeft ons een adres gegeven van een hotel in de volgende plaats!.Vandaaghebben we 25 km. gelopen en het ging ons goed af! Terwijl Henk dit schrijft op een papiertje in een cafetaria eet Ria een ijs en Henk een pilsje, we kregen tortilla, olijven en wat worst als hapjes erbij.Lekker! In ons hotel is op de kamer geen internet dus nu zitten we in de hal het kladje van Henk over te schrijven! Hasta mañana!

1. Marianne:
    27 april 2018
    Hasta vista!( ik weet wel niet wat dit betekent maar dat valt me nu zo is!😝) het is koningsdag vandaag en ik heb geen kindjes opstaan dus ik kan doen wat ik wil! Hoera leve de koning!🙏🏻👍🎉🎊🍀👍☀️☀️☀️☀️☀️🤗En nog heel veel wandelplezier vandaag! Trekken jullie wel het oranje t- shirt aan????
  2. Tila:
    27 april 2018
    Ja.ria en henk.ik wilde ook al zeggen proficiat met WILLEM.
    heerlijk dat bij jullie nu de zon schijnt.😎fijne wandeling weer.en hasta mañana..tot morgen.liefs tila
  3. Agi Toth-Varga:
    27 april 2018
    Laat ons wat Zon deze kant op waaien, want ik heb het echt koud. Vandaag is Koningsdag. Ik heb in 5 min. het gezien.
    Groetjes en een hoop succes.