Mota del Cuervo 21 km

27 april 2018 - Mota del Cuervo, Spanje

Om 7.30 uur zaten we aan het ontbijt en een kwartier later waren we op pad. Vandaag passeerden we twee dorpen, het eerste na 8 km en het tweede Santa Maria de los Llanes ( mooie naam) na 16 km. In beide maakten we een koffiestop in een plaatselijke bar. Het was warm vandaag, zeker zo’n 25 graden en vrijwel geen schaduw. Weer agrarisch gebied, maar met prachtige vergezichten, Bijna op plaats van bestemming aangekomen zagen we in de verte zes molinos, fantastisch!! Vandaag is het Koningsdag in Nederland dus ik Ria had mijn oranjeachtig shirt aan en oranje doppen op onze flessen🤣😃

Om half 3 waren we in ons hostal, even inchecken en daarna meteen naar het plaatselijk café-restaurant voor het menu del dia. Best lekker vandaag, vooraf macaroni of champions met uien en gamba’s en daarna kip met frites. Als toetje chocolade cake met slagroom en koffie. Om alles compleet te maken krijg je ook nog een fles wijn erbij. Dit alles voor de prijs van € 9,00 p.p. Dit is Spanje! Het is maar goed dat we wandelen....verbruiken we caloriën☺️😏Hasta mañana!

1. Elly peters:
    27 april 2018
    Hoi ria en Henk jullie worden wel verwend met dat lekker eten heerlijk zonnetje erbij dat is genieten mooie foto's hier was het 17 gr ook zon en ria begin iedere dag met een dansje adios
  2. Elly peters:
    27 april 2018
    Hoi ria Henk jullie worden we verwend met dat lekker eten wij zaten aan de oranje Tom poezen heerlijk zonnetje erbij 17 gr
  3. Elly peters:
    27 april 2018
    Hoi ria en Henk mooie foto's jullie staan mooi op heerlijk eten hebben jullie dat is smullen wij zaten aan de oranje Tom poezen lekker zon 17 gr en ria begin de dag met een dansje geniet maar van
  4. Marianne:
    Molinos zijn dat molens?
    Super dat je koningsdag promoot!👍Zo te lezz
    En hebben jullie het naar julleie zin! Fijn zo!👍Tot morgen
    Ik heb vanmorgen over de markt in geleen een goed slag geslagen voor kadootje voor de kinderkapsalon! En smiddags gaten gegraven voor de fundering op de werkplaats dus ik heb ook een ijsje verdiend!
  5. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    27 april 2018
    Wij hadden ook een ijsje verdiend (en ook gekregen) want wij hebben heeeeel hard in de tuin gewerkt.
    Fijne wandeling verder en groetjesRia en Jan