Naar Tembleque 18.5 km

30 april 2018 - Tembleque, Spanje

Na het ontbijt om haf negen op pad. Gelukkig was er weinig wind maar het was wel frisjes. Het kleine stadje uitlopend waren mannen zwarte stenen op de promenade aan het vernissen, het stonk behoorlijk , zij deden dit zonder masker hetgeen in Nederland onmogelijk is. Het duurde zeker een half uur om het stadje uit te komen en bijna eruit stopte een Mercedes naast ons, de bestuurder zei niets maar deed met zijn duim naar de achterbank wijzen zo van; stap maar in. Hij keek een beetje vreemd toen wij nee zeiden. Verder werd het een rustig dagje, weer mooie natuur met fraaie vergezichten. Inmiddels hebben we ook 2 vrouwelijke pelgrims Hollanders die in Maastricht wonen ontmoet, ze zijn begonnen in Alicante (dit is de Sur-Este) en lopen nu op onze camino Levante. dus wij lopen niet meer met Jochen alleen. We hebben tot nu ongeveer 420 km gelopen en tot Zamora resten nog 387 km. Morgen nog en dan naar Toledo waar we een dag rust nemen😁. Groetjes allemaal!

1. Andre Cannisius:
    30 april 2018
    Kinder teminste plat kalle mit die oet Mestreech
    Geniet van een mooie dag in Toledo en daarna verder op de route.
    Al meer dan de helft al gelopen
  2. Marianne:
    30 april 2018
    Daar zat ík al op te wachten wanneer stoppen ze nu eens een dagje? Goed zo dik verdient op de helft!
    Zaterdag stond Bas van der zalm van L1 " onger weag!" Bij mij aan de deur voor een opname van de kinderkapsalon! En ik was niet thuis!!!!!😝😝😝😝😝😝😝😝😝
  3. Ria Cuijpers:
    30 april 2018
    Knap hoor,het lopen gaat jullie goed af. Geniet van jullie vrije dag. Veel succes met de tweede helft. Groetjes Frans en Ria.
  4. Marjo Simon:
    Al weer over de helft.
    Dan hebben jullie een dagje rust verdiend.
    En veel succes met de tweede helft 😘🍀
  5. Mieke Jeurissen:
    30 april 2018
    Prachtig . De helft alweer bereikt met jullie enorme inzet en uithoudingsvermogen.🚶‍♂️🚶‍♀️
    Eigenlijk vinden
  6. Mieke Jeurissen:
    30 april 2018
    Oeps, dat ging wel erg snel, maar ik geef niet op, evenals jullie!!!!Geniet van jullie rustdag en start vol goede moed aan de volgende helft.
    Hopelijk met aangenaam weer , zodat het volop genieten word, en hopenlijk staat ook ons binnenkort een aangenaam zonnetje te wachten.
    Lieve. Gr.
    Mieke. Herman.
  7. Yvonne:
    30 april 2018
    Geweldig toch om zomaar iemand tegen te komen uit het mooie Maastricht. En wat een prestatie dat jullie al zover gekomen zijn. Over de helft, nou petje af hoor.
    Geniet van jullie vrije dag, Knuffels, Yvonne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  8. Elly peters:
    1 mei 2018
    Hoi ria en Henk heerlijk voor jullie eindelijk een rustdag lekker ijsjes eten wij hebben ook gewandeld omgeving nuth van het gilde uit was ook mooi nu genieten jullie maar