Villacañas 27,5 km

29 april 2018 - Villacañas, Spanje

Omdat we vandaag een langere route af te leggen hadden, vertrokken we om 6.45uur. Het was zwaar bewolkt en er was regen gemeld. Dus, regenkleding aan en beschermhoezen over de rugzak. En ja hoor, na zo’n kwartier lopen vielen de eerste regendruppels. Dat was wel even wennen na 2 weken met goed wandelweer. Ook hadden we mini paraplu’s (200 gram per stuk) aangeschaft en die gingen we nu dus ook gebruiken. Ze gaven best enige bescherming. Na ruim een uur lopen maakte de regen plaats voor een behoorlijke tegenwind. Het voelde als windkracht 8! Vandaag moesten we door 2 dorpen waar we pauzeerden, maar verder voer de route door vlak gebied en dan is het met zo’n tegenwind behoorlijk pittig lopen. Tegen 15.00 uur arriveerden we in Villacañas, we hadden het helemaal gehad pfffffff! Inchecken in het hotel, direct daarna menu del dia en daarna een uurtje lekker slapen. Dan douchen en Henk doet nu de was ( ik moet wel altijd zeggen dat hij de shirts niet kapot moet wringen😊) Terwijl hij dat doet lees ik het verhaaltje door Henk geschreven en vul indien nodig nog wat aan!😖🌧💨💨Hasta luego!

1. Yvonne:
    29 april 2018
    Aaaaaaaaaaaaaaaach zelfs in regenpak zijn jullie beeldig, yvonne xxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    29 april 2018
    Afwisseling van (spijs) weertype doet eten. Het hoort er nu eenmaal bij, zoveel meer kun je genieten van het mooie weer.
    En jullie raken steeds meer gewend, fantastisch hoor hoe jullie je er doorheen slaan. Petje af!
    Succes morgen weer. Gr. JAN EN RIA
  3. Cynthia:
    Bah, wat n weer.
    Ik zou terug naar de kindertjes gaan:)))
    Nee hoor, geniet er maar lekker van!
    Dikke kus!
  4. KH Hoving:
    29 april 2018
    Door regen weer en wind jullie lopen moedig door, petje af hoor. Morgen hopelijk goed weer met wat zon.
  5. Els boonhof:
    29 april 2018
    Ik lig lekker met de voeten op de bank van jullie verhalen te genieten maar kan me evengoed wel voorstellen hoe oncomfortabel het voelt om zeiknat en doodmoe te zijn. Respect voor jullie en toi toi. Groetjes van ons uit Tegelen.
  6. Marianne:
    29 april 2018
    Na regen komt ook weer zonneschijn! Hebben jullie de helft erop zitten of hoeveel willen jullie nog deze keer?
  7. Stella en Charles:
    29 april 2018
    Door weer en wind. Jullie zijn echte doorzetters. Misschien morgen weer goed weer en zonnig op pad.
    Veel plezier
  8. Elly peters:
    30 april 2018
    Hoi ria en Henk hou de moed er maar in jullie zijn kanjers morgen schijnt de zon weer hier is het ook vies weer arividecie gr ellie jac peters
  9. Marjo Simon:
    Wat zijn jullie dootzetteres
    Zelf n de regen en harden wind .
    Hoop dat vandaag het zonnetje er weer is.
    Groetjes Guus en Marjo
  10. René en Elly:
    30 april 2018
    Chapeau, dat zijn de echte pelgrims. gelukkig moeten jullie niets. Gewoon genieten van alles wat je tegen komt op je pad.