Naar Torijos bus + 12 km😁😁😁

4 mei 2018 - Torrijos, Spanje

Nog even over Toledo met zijn soms heel smalle straatjes waar je de portieken in moet vluchten als een auto langs komt. In de avond nog wat gedronken in een bar waar lekkere Buddy Holly muziek klonk maar toen we eenmaal binnen waren begon de hardrock muziek, nee niet Metallica dat is nog rustig maar echt geschreeuw! Och en het leuke kind achter de bar deed haar best, we kregen chips en daarna nog een broodje tonijn. Best gezellig maar toen kwam er een Oostenrijks echtpaar binnen waar we mee aan de praat kwamen, nou wat een kletsmajoor die vrouw. We hebben betaald en zijn gegaan, onze oren toeterden maar was het van de hardrock of van die lustige frau aus Oostenreich?😉

Omdat er tussen Toledo en Torrijos, afstand 35 km, geen overnachtings mogelijkheid is, besloten we om het eerste stuk, tot Rielves, met de bus te gaan. Er resteerden ons nog maar 12 km om te lopen. Om 10 uur hadden we de bus en tegen half 11 waren we in Rielves en we doken maar meteen een bar in voor een lekker kopje koffie. Het was prachtig weer en het werd een ontspannende wandeldag. Ons pension in Torrijos heeft de naam “El Abuelo”, dat betekent “ de opa”. Toen we aankwamen zat de tent hartstikke vol en nadat we de rugzakken in onze eenvoudige maar schone kamer hadden gezet gingen we weer naar beneden waar we meteen konden aanschuiven voor het menu del dia. Gezellig en goed verzorgd. De komende dagen is het wat moeilijk om slaapplaats te krijgen maar we regelen wel wat. Het is nu vijf uur, we gaan het dorp eens bekijken! Tot morgen!

1. Marianne:
    4 mei 2018
    Gezellig goed bezig jongens!!!! Wij zijn begonnen te slopen! Joepieeeee!
  2. Marco:
    4 mei 2018
    Mam heb je ook geheadbangd in t café 🤘🏻🤘🏻
  3. Patrick:
    Foetele
  4. Stella en Charles:
    5 mei 2018
    Ja zo kan het ook met het “busje”. Lekker ontspannen en vandaag weer rustig verder